Dumma julklappstjuvar...

Har precis kommit hem från minijulafton och tyvärr blev det inte så mycket presenter, för min kusin hade fått inbrott i sin bil och alla julklappar blev snodda. ASSÅ HUR KAN NÅGON MÄNNISKA GÖRA NÅGOT SÅNT?! Aja men det var mysigt i alla fall och pappa hade gjort jätte god mat, så nu rullar jag fram haha. Men jag fick presenter av min andra kusin och det var lite godis, badgrejer och även presentkort på bio och jag älskade det! För jag älskar att gå på bio hihi.

Så nu har jag tagit av min mega tajta klänning och satt på mig mysdressen. Nu är det tvmys med familjen som gäller. JAG ÄLSKAR JULEN!  För då har man en anledning att mysa framför tvn hela dagarna med kompisar och familjen utan att det verkar segt. Jag har till och med gjort ett litet schema över alla de julfilmer jag vill se hihi.

Nu ska jag tjocka mig med massa julgodis och umgås med världens bästa mamma och syster.
Love<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0