BOYS CHOICE


Hunters
De flesta killar fattar inte grejen med Hunters och tycker det är aningen töntigt. Det har jag varit med om och jag har även blivit kallad för "Caroline af Ugglas" , ni vet hon som sjöng snälla snälla i melodifestivalen. Men aja nu kom det utanför ämnet och denna punkten är faktiskt på good. Den är på good för att det är även många killar som tycker det är sexigt med Hunters.

Leggings
Då menar jag alla sorters. Men framför allt gillar dom lackleggings och sånna "söndriga", som de säger. Då antar jag att det är sånna med likadana hål hela vägen och inte sånna som man har gjort sönder själv. 




Magtröja
Tjejer tycker det är snyggt och är inne. De är många killar som inte gillar det och tycker det är totalt ute. Visst finns det vissa som tycker det är sexigt men de flesta tycker bara det är fult.

Haft sex med massor av killar
Som alla säkert vet så tycker inga killar om tjejer som har haft sex med massor av killar. Killar gillar mest tjejer som är oskulder eller har haft sex med några och inte med MASSOR. De flesta föredrar tjejer som har haft det så få gånger som möjligt men ska helst ha gjort debut.

Högljudda tjejer/Attentionwhores
De killar jag har frågat om vad de tycker om högljudda/attentionwhores så har jag fått svar som : " Aldrig i livet" och " De kan dra". För de flesta killar tycker det bara är jobbigt med tjejer som vill ha uppmärksamhet och är gapiga och skrikiga. De vill hellre ha en tjej som är lite blyg. Men tjejen ska kunna prata för sig och visa sig också. En blandning av den skrikiga och den blyga är den perfekta mixen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0