BEROENDE

Oj oj oj, kom precis in i mitt rum efter några avsnitt av Sex and the city och jag har blivit helt beroende! Även om jag har sett alla avsnitten innan flera gånger om. Men det var inte det som var oj oj oj utan att mitt rum ser helt förjävligt ut och kläderna ligger på hyllor, bord och över hela mitt golv. Jag är verkligen inte peppad på att städa upp det imorgon.. Men i gotta do what i gotta do eller hur man brukar säga. Fast det tar jag tag i imorgon när jag orkar helt enkelt!

Imorgon blir det att först fixa mitt rum så det är helt clean innan jag drar till papi. Sen blir det att dra till backaplan för att möta upp Agnes efter hennes jobb på donken och sen drar vi vidare till Öckerö. Där Jakob i klassen ska ha avskedsträff innan han åker till Kenya på utbytesår. Synd att han ska åka för han är verkligen super snäll!


Jag och min Bangis, som alltid gör mig glad ! <3


Kommentarer
Postat av: Agnesa

Älskar dig <3

2010-08-20 @ 20:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0