SOMMARLOVSTESTET

Har du druckit tills du spytt? Yes (a)
Sårat någon? Ne det tror jag inte :)
Förlorat en vän? Nje, men vi har glidit isär men är fortfarande nära haha. låter konstigt.
Träffat nya människor? Ohja massor :)
Kysst en främling? Nepp,men alla är väl främlingar i början.
Tagit droger? Ne fyfan! ALDRIG att jag skulle..
Haft en sommarflört? Ja
Gråtit? Hmm.. har väl hänt någon gång :)
Skrattat tills du kissat på dig? HAHAHA nästan asså.
Tältat? Nej, men skulle velat göra det :(
Varit vaken en hel natt? Jadå
Solat? Ohyes in France biatch. Men dock syns det inte längre haha (a)
Badat? Ohja massor! men bara en gång i Sverige.
Haft ett förhållande? Nej
Gjort dig riktigt illa? Haha jag är klantig ..
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej ingenting
Läst en bok? Haha börjat på en bok (a)
Skickat fel sms med flit? Haha ne im not like that
Suttit vid datan en hel natt? Nje men nästan
Näckat? Nej
Solat naken? Topless.
Fått utegångsförbud? Haha nej im a good girl!
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Yes to my friends!
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej så gör man inte.
Varit i slagsmål? Haha ne
Pussat någon utav samma kön? Nepp
Sjungit högt på ett berg? Haha hm. kommer inte ihåg ;o
Kysst någon i regnet? Nej
Kysst någon i skogen ? Nej
Kysst någon du inte borde? Ne det beror på hur man ser på det.
Tappat rösten? Nej blir aldrig det :(
varit på festival? Nej.. MEN VILLE !!
Gått upp i vikt? HAHAH inga kommentarer.
Gått ner i vikt? I WISH
Brännt dig? Yes
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Haha fick fin strumpbränna under Partille cup.
Varit utomlands? Yes St. Tropez biatch.
Gjort ett bra köp? Ja
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ne tyvärr inte
haft skadeglädje? Har det varje dag ;)
Sovit under bar himmel? Nej
Vad kommer du sakna mest? Partille Cup!
Har du svart ärligt på alla frågor? Yes är alltid ärlig!


Kommentarer
Postat av: CL

Du verkar ha ett förbannat tråkigt liv.

2010-08-15 @ 23:44:16
Postat av: CL

Btw, i just love the way du snackar om att du hatar dina läppar, när din facebook bild är typ bara dina läppar :P

2010-08-16 @ 00:09:09
Postat av: FANNY

HAHA ah jag kanske har ett tråkigt liv men jag älskar det ändå. Och förövrigt du har ingen aning vad jag tycker om mina läppar så du ska fan inte tycka till om det. För alla fick inte sin lyckliga lott i livet om man säger så.. Roligt liv du måste ha att sitta och tracka ner på mig lilla vän ;)

2010-08-16 @ 08:22:19
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: CL

Äh, minns bara hur du var på Önnered ;)

2010-08-17 @ 01:12:19
Postat av: FANNY

Haha okej.. Om jag vet vem du är så ska jag inte utala mig..

2010-08-17 @ 10:43:03
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0