Pep & CO

Har precis kollat klart två filmer med mamma och vi kollade som sagt "Revolutionary road" och sen såg vi även "Elizabeth - The golden age". Båda filmerna var okej men måste säga att den Revolutionary road var en aning konstig men på ett konstigt sätt bra haha.

Nu bytte jag till vanliga tvkanaler och såg att världens bästa Barcelona spelade. Då är frågan; vad har hänt? Hur kan de bli krossade av Sevilla? Nej detta måste nog vara något fel.. Något ännu konstigare är att Zlatan "Näsan" Ibrahimovic gjorde mål. Han har liksom inte gjort mål på evigheter? HAR HAN ENS GJORT MÅL :o. Det ska jag fan kolla upp asså. Men har alltid gillat Zlatan och kommer alltid att gilla honom. Även om jag kritiserar han och hans söta näsa lite mycket. But i love him! Även ni som inte tycker om eller inte kan något om fotboll borde kolla Barcelonas matcher eftersom deras tränare Pep är ögongodis till max.

Tre anledningar att Barca förlorade idag:
1. Messi har klippt bort sin svampfrisyr och det måste påverka right? Vi kommer alla sakna den.
2. Zlatan gör första målet och han gör aldrig mål. Han gör mål = Barca förlorar?
3. Spanjorerna i laget har festat för mycket ända sedan VM vinsten. Så nu ser de allt dubbelt.
Hmm.. Mina teorier är alltid korrekta haha.


Pep Guardiola



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0