NATTBLOGG

Ligger framför tvn och har SATC marathon och jag ska dygna som sagt. Jag är inte ett dugg trött och underhåller mig med att måla för det gör mig alltid på bättre humör och jag mår bättre än någonsin typ! Men i alla fall så kollar jag SATC och är på den 4 säsongen och Aidan har aldrig varit så snygg. Riktigt ögongodis även om han är lite oldie.



Btw innan hittade jag coolaste pennan som jag inte ens kom ihåg att jag hade. Men när jag hittade den kom jag på att jag fick den av Pappa när jag var liten och när jag fick den var jag överlycklig.. men nu när jag hittade den var mitt humör på topp! Det är en söt FC Barcelona som har en lampa och så om man trycker på den så kommer märket fram hihi.. I LOVE IT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0