KULLAVIK

Gud vilken hemskt dålig uppdatering det har varit det senaste. Fast jag lovar att det ska bli mycket bättre. Dessutom så ska jag också lära mig hur man mobilbloggar och det lär ta ett tag att lära sig det. Men jag behöver nog hjälp med hur jag ska göra så det vore trevligt om någon som kunde det även kunde lära mig.

Men i alla fall idag har jag först varit och hälsat på några barndomsvänner/bekanta i Kullavik och det var jätte mysigt. Först var vi vid havet och sen gick vi hem till dom och jag blev krossad av en 10åring på fifa 10. Det kändes ganska surt och speciellt när han vann med 11-1.. Men sen efter vår lilla tripp till Kullavik så blev jag körd hem till my BFF Diana och vi åt och bara snackade. Egentligen skulle vi kolla film och så men det blev det ingenting av. Men det var mysigt ändå och vi sjöng till Håkan Hellström och Eminem.


MIN BÄSTA VÄN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0