If he likes you.

Just nu känner jag att min blogg har blivit lite mer av en "How to get a guy"-blogg. Men känner att jag själv vill veta hur jag ska fixa en kille och även skriva om det. För jag tycker det är lite kul att få höra olika killars åsikter om tjejer och hur de ska se ut. Men frågade några killkompisar och kollade även lite på nätet hur en kille agerar när den gillar och är intresserad av en tjej :

1. Om de är intresserade brukar de kolla mer på tjejen och längre. De vill helst få ögonkontakt. De brukar oftast stirra väldigt mycket för killar vet ofta inte hur man är diskret.
2. Han kommer ihåg saker som du tidigare sagt.
3. De brukar retas med dig som t.ex. puttas och nypas.
4. De vill vara så nära dig som möjligt. Så om du sitter i en soffa med kompisar så vill han sitta bredvid dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0