HISS & DISS


Göteborgskalaset
Jävligt go vecka faktiskt. Speciellt med alla band och artister som kommer till Göteborg. Dock är det mindre ballt att det har ändrat namn till "Göteborgskulturkalas". Liksom whats the diffrence? Alla säger Göteborgskalaset ändå haha.

Vet någon om Håkan ska spela?



Sim EM i Budapest
Det är verkligen kul att kolla på. Dessutom går det ju super bra för Sverige redan. Tror dom har vunnit 1 guld, 1 silver och 2 brons. När jag ser det kan jag inte mer än att längta till OS 2012. Om det nu blir något 2012..


Therese Alshammar kammade hem det första guldet för Sverige på 50 meter Fjäril.



2012
Då menar jag inte filmen utan själva händelsen. Helt ärligt så tror jag på hela skiten att världen ska gå under 2012. Det är nog för att det händer så mycket naturkatastrofer just nu som Haiti, Chile och nu översvämningarna i Pakistan. Det har blivit lite mycket sånt det senaste..


Mayaindianernas stenplatta som slutar 2012.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0