HISS & DISS


NRJ in the park på Fredag
Ser faktiskt fram emot det även om jag inte är speciellt intresserade av artisterna som kommer. Men det jag mest ser fram emot är nog att man kommer träffa så himla många man känner där och kanske inte har träffat på länge. Så det ska bli kul! Dessutom är det inne på Liseberg och jag ÄLSKAR Liseberg <3

Fångarna på fortet
När jag fick reda på att det skulle börja igen så blev jag mega glad och kände mig som ett litet barn på julafton. Nu har det gått några gånger och jag har sätt alla avsnitt och själv tycker jag faktiskt att det var bättre förr. Det var en helt annan känsla när man var liten!

Att bli anklagad för saker man inte har gjort
Det är nog det värsta som finns att bli anklagad för saker man inte har gjort. Det hände mig idag och jag blev av med mitt abonnemang, min månadspeng och i princip allt haha.. Sjukt! och det berodde på en jävla dataladdare. Har aldrig varit såhär sur i hela mitt liv..

Mitt matkort blir aldrig klart..
Lämnade in mitt matkort i Tisdags och jag har inte fått tillbaka det än och det betyder att jag antagligen inte får det förrens nästa vecka. Det är ju ganska segt eftersom jag kommer få betala alla mina luncher själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0