Hiss & Diss


Busskorten har börjat funka
Så nu behöver jag inte längre betala med mobilen wiho. Sen så slipper jag också få skäll av pappa för att mina räkningar höga räkningar (a)

Disneyfilmer
Det är verkligen det bästa på hela jorden.. JAJA jag vet att jag är barnslig men vad ska man göra liksom! Mina favoriter är helt klart Lejonkungen, Robin Hood, Peter Pan och Skönheten & Odjuret. När jag har pengar ska jag helt klart köpa Disneyboxen hihihih.

Singel på Facebook
Jag har precis blivit dumpad av min fru/man/bror/bästa kompis Gabriella. Det kom som en chock.. om vi ändå hade gått i parterapi... HAHA ne men seriöst jag gillar inte att ha singel statusen på facebook så jag ska hitta någon att gifta om mig med :(

Tömt Poolen
Det är faktiskt ganska ledsamt för då vet man att sommaren snart är slut. Men ändå det mest tragiska är att jag bara han bada i den 2-3 gånger för jag är en badkruka och den var alltid så himlans kall hihi. Sen det som gör mig allra mest ledsen är att min syster kastade en järnsak som gjorde hål i botten så vi är typ tvungna att slänga den.. Det gör ont i hela mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0