English PLEASE!

Sitter just nu och skriver en engelskaredovisning om Heath Ledger. Men den vill inte sammarbeta med mig utan allt blir fel och konstigt. Om det inte blir bra snart så kommer jag officiellt kasta min efterblivna dator i marken.. Så jag får hoppas på att min redovisning snart vill sammarbeta så jag kan slappa och kolla några säsonger av Sex and the city! Fast det kommer nog aldrig hända i denna takten..

Aja nu ska jag fortsätta med mitt skrivande . Puss <3



MMM SNYGGA BILDER KOMMER FRAM VID BILDBRIST!


Kommentarer
Postat av: Noisen

Heath Ledger är kung :) kmr ihåg honom som jokern ;) idol.. undrade bara vad du hette ;) komentera sen skriv noisen så jag vet att det är till mig..

2011-04-13 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0