Disneybox

Sitter just nu och fixar mig samtidigt som jag kollar på Cdon.com och letar efter en disneybox med alla de olika disneyfilmerna. Denna ska jag helt klart beställa när jag har pengar hihiih (A) 

Denna kostar 1699:- och den innehåller:
Alice i Underlandet, Aristocats, Bernad och Bianca, Bernad och Bianca i Australien, Björnbröder, Dumbo, Filmen om Nalle Puh, Herkules, Kejsarens nya stil, Lilo & Stitch, Mulan, Mästerdetektiven Basil Mus, Oliver & Gänget, Pocahontas, Ringaren i Notre Dame, Robin Hood, Skattkammarplaneten, Svärdet i stenen, Taran och den magiska kitteln och Tarzan.



Kommentarer
Postat av: Felicia

Nej, men vad mysigt! Den vill jag också ha! :O



Kika in hos mig, <3

2010-08-13 @ 12:39:04
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0