14:50 PANNKAKSTIME!

Kom nyss hem från skolan och ska snart börja att fixa iordning mig inför träningen. Men först så ska jag göra pannkakor för Pappa tvingar mig att äta något innan jag ska träna och pannkakor är det enda jag kan göra. Rättare sagt så kan jag inte göra pannkakor heller för det blir alltid helt fel. 

Men i alla fall dagen i skolan har varit bra och jag har fått en ny mattelärare som tydligen heter Stellan och sen Elisabeth var gladare än vanligt. Undra vad som har hänt? Haha jag har en aning men det kanske man inte ska skriva ut haha.

Oj nu kan jag inte skriva mer för jag måste skynda mig för jag måste fixa mat och klä på mig. Träningen börjar halv 5 inne på Valhalla så det är inte mycket tid kvar! Uppdaterar mer när jag kommer hem.

Btw så måste mina grannar i lägenheten över ha det jävligt kul.. För det dunkar som fan från lägenheten över.. HAHA vill helst inte se dom framför mig..

Puss <3


Emma & Agnes på svenskalektionen <3


Kommentarer
Postat av: Christian Mechler

Hej Fanny,



Jag heter Christian och jobbar på uppdrag av Disney XD. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för att diskutera ett samarbete med Disney XD jag tror du skulle vara intresserad av.



Skicka mig gärna ett mail på [email protected] så kan vi fortsätta diskussionen där.



Vänligen,


Christian



Pronto för Disney XD

2010-08-25 @ 16:54:53
URL: http://youtube.com/disneyxdse
Postat av: EMMA!

HAHAHAH FANNY KOLLA MIN HAKAAA!!!

2010-08-26 @ 00:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0