05:25

Nu har jag kollat för mycket på SATC så mina ögon knappt orkar vara öppna. Jag tänker dock stanna uppe men det kommer bli framför datorn och med mobilen. Klockan är nästan halv 6 och det börjar bli ljust ute. Det menas med ny dag och snart är det skola igen.. Jag saknar alla goa människor men när jag tänker på skolan är det bara press och andra tråkigheter. Thats sad! Men nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna spotify och skriva lite mer punkter på min "göra innan jag dör"-lista.

Men 3 saker jag har insett idag:
1. Utan killar = inga problem! Så nu är jag helt anti killar och deras skit. Det känns jävligt lovely att slippa tänka på dem... för då slipper man alla problem dom skapar... and im all over it!
2. Jag har blivit beroende av ringar. Det märkte jag när jag hängde upp alla mina ringar på min smyckehängare. Innan sommaren hade jag en ring totalt och nu har jag ca.12 st.. Det är inte så mycket men de bara blir fler och fler. Det roliga är att nästan alla ser likadana ut. Det vill säga att alla ser ut som dyra förlovningsringar.. Haha vilken press my future husband kommer ha!
3. Alla mina muskler är borta. Jag har inte sprungit eller hållit igång på hela sommaren och innan sommaren var jag ett muskelberg. Men nu har alla muskler plötsligt förvandlats till fett..Ooopsi! Min tränare kommer inte bli speciellt stolt eftersom vi fick ett träningsschema att följa..

Livet är inte mer än underbart! och förresten Godmorgon<3


Handboll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0