rawr, means i love you in dinosaur.

Booring, men ha D . Nu ska jag duscha .


Bästa veckodagen
: Lördag
Humör: Besviken.  
Favoritgodis: Vet inte :(
Är det nåt du absolut inte äter: Tomater.. vidriga saker usch.
Kläder just nu: Bikini. ihhihihih
Musik just nu: Inget, soundet av mitt tuggummi
Favoritsaft : Svartvinbär
Dagens längtan: Tacokväll
Hur många kuddar sover du med:
2st, en jag kramar om och en jag sover på
Spelar du nåt instrument: nej, har spelat blockflöjt (a)
Dagens frisyr: Fett? Ska snart hoppa in i duschen så.
Kommer du ihåg din första kärlek: Hmm ne.
Har du några homosexuella vänner: Nepp
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jafan
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Bio eller promenad: Både och är en bra kombination
Dagens borde: Städa mitt rum
Dagens  fundering: Dax att banta?
Snarkar du? Haha inga kommentarer.
Rädd för insekter? Ne, bara getingar.
Det här är jag bra på: Inget typ, sova?
Vad vill du jobba som? designer
Chips eller godis? Allt-
Skriver du dagbok? Gjorde när jag var liten.
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? nej
Hur många syskon har du? 1 liten djävul
Är du rädd för blod? Inte när det är lite men om det kommer mycket.. usch
Anser du att du är stark? Ohja! jag är en man
Röker du? Har aldrig gjort och kommer aldrig göra.
Snusar du? Har aldrig gjort och kommer aldrig göra.
Använder du knark? Ohja varje dag. Godis?
Kaffe eller te? Frapino är min drog..
London eller Paris: Har inte varit på något av ställerna. Men london, för fransmän är ganska sliskiga i mina ögon.
Favoritfärg: Piiiink and white
Född: Göteborg för fan!
Nationalitet: Svensk , Norsk och Tysk, slå det du! Även bosnier i vissa ögon, men nej det är jag inte.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0