Jag har tråkigt, LÅT MIG!

Dagens; 

Sysselsättning: Kolla film & måla (tog vara på dagen, ohyes! )
Låt: Strange - Tokio Hotel ft.Kerli
Tanke: Jag skulle bli smal. Idag har jag ätit upp 2 påskägg? Kan någon förklara vad jag egentligen håller på med?
Besvikelse: Att jag inte kommer på något att skriva
Humor: Torr..
Dryck: Påsk must.
Humör: Uttråkad och jäääävligt trött
Bästa: Det är påsklov och det är så jävla chill
Sämsta: Jag sov hela dagen...

Tjej-listan, din kvinnofaktor.

Använder du mycket smink?
Ibland lite för mycket faktiskt.

Hur mycket använder du?
Täckstift, Foundation, Puder, Mascara, Ögonskugga, Rouge, Läppstift & Läppsyl

Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen innan du går hemifrån?
Oftast 1 timme, det ser inte ut så va? haha

Har du nagellack?
Yeeah a pink one.

Plattångar du ditt hår?
Ohja varje dag! Därför ser mitt hår ut som Amy winehouse hår.

Hur många par skor har du?
Ganska så många faktiskt.

Vilka är dina favoritskor?
Mina hunters <3

Använder du högklackat?
Aldrig, jag är en man?

Var köper du de flesta av dina kläder?
Har inget speciellt ställe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0