Beach 2012

Idag börjar mitt nya liv och hårdbantning och hårdträning inför beach 2012. Jag ska gå ner minst 10 kg p.g.a. att jag vill vara snygg till balen, studenten och alla roliga resor med kompisarna. Antagligen blir det Ayia Napa, Alanya och maybe Spanien.

Men mitt nya liv innebär;
- Inga som helst sötsaker dvs. inget godis och inga snacks
- Ingen läsk
- Träning minst 30 minuter per dag
- Gå istället för att åka spårvagn till träningen
- Inte äta något bröd
- Dra ner på donken ätandet. (inte äta donken 3 ggr i veckan..)

Mina mål är;
- Gå ner 10 kg
- Få platt mage
- Kunna ha storlek 34 på kläderna
- Få smalare lår och smalare armar
- Orka springa i 20 minuter utan att stanna

Dock brukar jag aldrig kunna hålla mig till dieter fast denna gånger har jag verkligen bestämt mig. Ett undantag i dieten är dock alkoholen p.g.a. att många vänner fyller år under denna tiden på året och då måste jag vara med och fira. Men om jag drar ner på resten så hoppas jag att det går bra ändå, och dessutom ska jag kompensera det med extra mycket träning.

Nu ska jag lägga lite ricinolja i håret och kolla lite simpsons.

Puss



Before picture!
Det är sista gången ni ser mig såhär gossig kring mage och lår. Hey my new life!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0