Never and ever and ever and ever... fuck it happend again!

Godmorgon!
Igår var en go kväll. Började som sagt föra tillsammans hemma hos Vic och sedan åkte vi till styrbord. Alla brudarna från klassen var där och de var ganska packade om man säger så.. gissar på att de mår skit idag haha. Men tyvärr var det jättelång kö in dit och vi pallade inte stå där så vi drog oss mot Trädgårn istället och där var det drag. Sammanfattningsvis var det en härlig kväll, men mitt bankkonto är nog ganska tomt idag.. Men som sagt man lever bara en gång. Men nu måste jag seriöst dra ner på utgångarna och ta det lite lugnt...

Vad händer idag då? Först ska vi orka ta oss upp, fixa oss och sedan ska jag nog iväg och hämta några grejer. Sedan har jag inga mer planer utan jag får se vart dagen tar mig.



My beautiful girls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0