det gör ont

5 saker jag inte kan vara utan;
• Mobilen
• Läppglans
• Väska
• Klänningar
• Familj

5 filmer jag tycker är bra ;
• Moulin Rouge
• P.s i love you
• Dirty Dancing
• Slumdog Millionaire
• Skönheten och Odjuret

5 maträtter jag älskar;
• Tacos!!
• Farmors köttbullar
• Cheeseburgare
• Sushi
• Mammas lasange

5 städer jag besökt och vill besöka igen;
• Alanya
• New York
• Barcelona
• Bahamas
• Paris och St.Tropez

5 saker jag vill göra;
• Bli Designer
• Flytta till Tyskland
• Bli skådespelare
• Gifta mig och skaffa minst 4 barn, LOVE KIDS!
• Träffa Özil i verkligheten

5 saker jag ogillar;
• Personer som ljuger om känslor..
• Getingar
• Skoskav
• Tomater, usch!!
• Träningsvärk.. Fan det gör ont nu asså..


Saknar Alanya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0