Godmorgon!

Vaknade för en stund sedan och nu sitter jag och äter frukost.. smakar som trä.. Men i alla fall snart ska jag till skolan och jag känner på mig att det kommer bli en seg dag.

Hinner bara med en hiss och diss, sedan måste jag fixa mig, kyss <3


Vädret
ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DET! Det är galet att vädret kan ändra sig så snabbt och förra veckan snöade det till och med, SICK! Bra väder gör mig lycklig och då blir livet mycket bättre.


Låt värmen få vara kvar..

Att bara vara 17
17 år 17 år i staaden.. Nej det suger! Alla andra kan gå ut på Berså och ha roligt eller ba chilla på Chez. Medans jag bara kan sitta hemma och sedan höra hur roligt alla hade.. FML, dessutom fyller jag år på vintern och det gör att jag missar hela sommaren...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0