Godmorgon

Idag har jag varit uppe tidigt för att åka till Schillerska och lämna in min Tyskabok. Jag var jätte orolig för mitt betyg eftersom att jag trodde jag skulle få VG men det fick jag inte wohohoho.. MVG MVG MVG! Jag är glad och när jag fick reda på det hoppade jag i taket av lycka. Dagen kunde inte ha börjat bättre helt enkelt!

Men idag är det studentdags då min underbara Diana ska ta studenten och även goa Malin. Jag är så avundsjuk... Men jag tror att idag blir en bra dag, för jag känner det på mig. Nu ska jag ta av mig mina ifkbyxor och sätta på mig någon klänning.. usch vet verkligen inte vilken jag ska ha på mig. Fast jag måste fixa iordning mig nu så jag inte ser ut som en uteliggare haha..

<3



Diana & Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0