Vad har hänt?

Det är lov och jag har spenderat den största tiden tillsammans med min mormor och morfar i underbara Spanien. Det var underbart och jag längtar tillbaka! Där badade jag för första gången iår, levde på coca cola och glass, shoppade och inköpte mitt första par med högklackade skor. I TOTALLY LOVE THEM!

Men istället för att jag ska behöva flytta alla inlägg från myshowroom så är det bara att kolla: www.thelifeoffanny.myshowroom.se

Men nu ska jag äta en gossig kanelbulle och sedan springa ner till bussen för att åka och träffa gabbi.
Love <3


i love you.


Kommentarer
Postat av: Jenny!

underbara skor!

2011-03-26 @ 13:07:12
URL: http://jennyke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0