Hi , guys.

Nu sitter jag här i mina chockrosa shorts och med en bulle på huvudet. Orkar inte gå upp och göra någon som helst nytta. Men de måste jag göra, annars har jag en mamma som kommer släpa iväg mig så att jag ska städa mitt rum. Hon har i för sig rätt eftersom mitt rum ser ut som ett helt kläd hav. De är nämligen så att mitt golv är nästan samma sak som min garderob just nu. Så de måste jag fixa!

Senare idag blir det att dra iväg till Apelsinplan för att spela handboll på en gräsplan. För i helgen ska man spela Aranäs Open. Hoppas att de inte regnar för då kommer det bli lerbrottning. Inte speciellt roligt! Haha. Men senare ikväll ska jag vara med Agnes och Emma och vi ska till en lokalfest. Najs najs.

Hoppas ni får en go dag och kväll!
Kommer antagligen inte hinna uppdatera mer idag. Smell you later <3

 
Känner mig såhär idag.. GÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0