15/6 - 2010

Hey and hello hello very much..
Yes nu sitter jag här och försöker packa ner det sista till Stockholm. Det är segt eftersom jag hatar att packa och jag vet aldrig vad jag ska ha med mig. Min vanliga stil är att packa ner strumpor som alla är olika eller kläder som absolut inte matchar haha. Det är i alla fall så himla typiskt mig. Men det ska bli så himla roligt att åka till stockholm och bara komma ifrån allting hemma. Inte det att det är dåligt hemma men det är alltid lite skönt att inte behöva göra samma saker hela tiden. Så jag och mín bror Gabbi kommer göra Stockholm osäkert HAHA.

Men nu ska jag dra till pappa. Då blir det att kolla fotbollsvm på en riktig tv och inte sitta framför en stenålderstv. Funderar snart på att köpa en riktig tv till mamma..

Men so long fuckers! Så kommer det ett inlägg imorgon eller tidigare ;)
Puss <3


Go Brasilien! När de spelar så är det verkligen vacker fotboll <3
Brasilien - Nordkorea ikväll kl.20.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0