Summer

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte varit vid datorn för jag är nämligen lite rädd att någon kommer hacka mina konton. Men enligt min papi så kommer inte det hända. Så om det händer så är allt hans fel hihihih.

Just nu sitter jag hemma sjuk och ensam och kollar matchen mellan Frankrike - Uruguay. Matchen är verkligen seg och matchen är snart slut och det har inte blivit ett enda mål. Men det gör mig ingenting för jag hejar på Tyskland och Argentina. JAG ÄLSKAR VERKLIGEN FOTBOLLSVM!

Tidigare idag har jag bara chillat för att bli frisk. Detta betyder att jag har ätit massa skit hela dagen... BEACH 2010 LIKSOM! Det nya modet är att vara mega fet och ha bilringar större än bildäck. Men i alla fall så har jag också varit hos min kusin för hon har precis tagit examen och hela släkten var där och det var mycket trevligt.

HÄR ÄR BILDER FRÅN AVSLUTNINGSDAGEN/KVÄLLEN:




Veckan har varit mys sen mr.förkylning hoppade på mig *Suck*.
Go start på sommarlovet!

Kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0