BACK FROM THE HUVUDSTAD

Im back from Stockholm!
Nu är jag äntligen hemma efter en handbollshelg i Stockholm med laget. Själva cupen gick väl inte direkt bra men det var roligt i alla fall. Fett mycket folk var det i Stockholm pga av bröllopet men det var najs ändå.

 Just nu är jag stel som ett kylskåp och orkar inte göra någonting alls. Vaknade vääldigt sent idag och har chillat tills nu och klockan är typ mycket haha. Sitter och kollar bilder och får ångest över att jag är tjockis. Så nu blire inget godis eller onyttigt på en månad! Detta kommer gå kanooon bra haha säger jag som sitter och dricker cider(a)

Aja här kommer lite bilder från Stockholm!





Mmm gooa bilder. Speciellt den sista (a)

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Emma

saknar dig snygging fanny! <3

2010-06-22 @ 17:33:11
URL: http://emmalundback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0