21 December 2010


Idag har jag i alla fall varit i stan med pappa och lillasyster för att handla in dem sista julklapparna. Vi tog även en lunch inne på Pizzahut och jag åt sjukt mycket för det var så himla gott. Under dagen blev det lite julklappar plus en klänning till mig som jag ska ha på julafton som är jätte fin, tack papi! <3 Sen efter en hel dag i stan körde pappa hem oss till mamma, eftersom vi ska vara där under julhelgen.

Men nu har jag precis kollat på "Ung och bortskämd" och jag hejade såklart på vinnaren Daniel Paris i finalen. Haha har aldrig sett en skönare människa! Men dock tyckte jag att Tim-Joel skulle vinna allt.. men tyvärr tyvärr..

Nu ska jag klä granen.
Love <3


Här får ni en badrumsbild hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0