Boyschoice


Ljusa Jeans
Enligt en kompis till mig så tycker killar det är sjukt snyggt och sexigt med tjejer som använder ljusa jeans. Dessutom kollar de flesta killar först på tjejens rumpa när de ser tjejer så jeansen ska framför allt framhäva rumpan snyggt. Speciellt om ni träffar personen för första gången så att ni gör ett bra första intryck haha.

Fylliga/Stora Läppar
Det har man alltid hört att tjejer ska ha stora och fylliga läppar. Killar tycker det är supersexigt med dom såkallade "kuksugarläpparna". De brukar reagera ganska snabbt på en tjejs läppar. Själv har jag stora läppar och jag hatar dom. För man har ju fått höra det uttrycket kuksugarläppar och jag har även blivit retad på stan och på spårvagnar. Just därför hatar jag dem. Men dock har jag fått komplimanger för dom. Så girls var glada över era stora läppar även om de är stora eller små. Man vill alltid ha det man inte har! Så alla tjejer med stora läppar ska vara stolta för de flesta killar gillar det verkligen. Men de som vill fylla läpparna får passa sig för de flesta killar tycker för fyllda läppar är ganska osexigt.


Kort hår
De flesta killar tycker inte om tjejer med för kort hår. De vill ha längre än page och kortare än rumpan. Som Gerard Butler säger i "The Ugly Truth": "Vi vill ha någon att ta tag i". Det är faktiskt sant. De vill ha något som de kan ta tag i och en tjej ska aldrig ha kortare hår än killen. So girls dont cut your hair short!

Joggingskor
Killar tycker det är de osexigaste som finns med tjejer som går runt med jogginsskor i stan. De tycker det är okej och inte mer än rätt att ha dom när man joggar. Men om man har dom utanför joggingslingan så är det BIG NO NO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0