SVAR ; SMYCKEN

Medans jag väntar på att iTunes ska ladda klart så tänkte jag svara på en kommentar jag fick:


Svar: Ringen är faktiskt från HM och trots att den var super snygg så beställde jag den aldrig. Men ska nog köpa den i affären istället.

Men i alla fall så finns det massa affärer i Göteborg som har fina smycken. Jag är inte någon expert på smyckebutiker i Göteborg men jag kan göra ett försök :)
UVX - Har mest snygga örhängen och halsband. Den ligger i Nordstan.
Dazling - Den har inte många ringar men den har mer armband och halsband. Om man gillar armband så rekomenderar jag verkligen den affären.
Accessorize - En mycket populär butik både i Sverige men främst utomlands. Den har massa fina saker som är sockersöta. De har allt från smycken till mobilbling.
Sisters - Där finns det JÄTTE fina smycken från bl.a. Pearls for girls och Diddi. Om man vill ha snygga smycken så är detta verkligen det bästa tipset! I LOVE THEM! Själv ska jag köpa några till så fort jag får pengar hihi.

Det är smyckebutiker som är lite mer anorlunda om man säger så men annars finns det ju jätte snygga smycken på Gina Tricot, Cubus och Lindex. Så det behövs inte någon speciell butik för att man ska hitta fina smycken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0