LISEBERG

Ursäkta för dålig uppdatering men jag har inte varit hemma för Pappa tog med mig och min lillasyster till Liseberg. Det var jätte mysigt och det var andra gången iår jag var där. Till skillnad från när jag var 12 år så var jag där 24 gånger på ett år. Var där nästan varje dag på hela sommarlovet med Felicia och det var nog ett av mina bästa sommarlov.

Men i alla fall så åkte vi massa och jag blev helt blöt av Flume Ride och Kållerado (?). Det roligaste var att mina kläder var ljusrosa och vita = Genomskinligt.. Det var nog därför alla kollade när jag gick förbi eller så var det för att vi vann en stjärnvinst på Daim ding ding ding.. JACKPOT!


Min syster och vår stjärnvinst


Sen köpte jag också ett likadant namnhalsband som Carrie i Sex and the city har. Fast hennes är i guld och mitt är i silver. Men från och med nu är det mitt nya turhalsband och jag ska ha på mig det varje dag!

Man ser inte så bra på bilden hur det ser ut. Mitt är likt det hon har men hennes är mycket finare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0