I NEED IT!

Kollade nyss min bankkonto och märkte att det faktiskt inte va tomt för en gångs skull. Så innan skolan börjar så ska jag shoppa rejält. För jag behöver verkligen så himla mycket. Jag behöver:

Parfym
Hade tänkt denna från Puma för jag har hört den ska vara riktigt god.


Nytt smink
Jag behöver verkligen det för mitt smink är nästan slut och dessutom behöver jag det för jag ser ut som ett lik i mitt ansikte haha. Ska slänga allt jag har nu och sen bara shoppa nytt hihi.

Om ni funderar på att köpa den nya guldiga mascaran million lashes så gör det inte! För jag har den nu och jag tycker den inte alls är bra.. In my ass million lashes skulle istället säga nada lashes..


Kläder
Har verkligen ingenting jag gillar i min garderob och allt känns så gammalt och inte speciellt fint. Så nu ska jag köpa mig en helt ny garderob.



Vinterskor
Har dock inte bestämt vilken sorts skor jag ska köpa. Men förra året hade jag uggs och såklart förstörde jag dom så de är helt gråa istället för ljusbruna. Men det är så mysigt med uggs så jag funderar om jag ska ha det igen hihi.. Fast vet inte :(


Gud jag kommer inte ha några pengar kvar sedan...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart hittar man dom uggsen som är på bilden som du har?

2010-10-12 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0