Lovely easter

Nu är påskafton snart slut och jag sitter och har precis kollat på filmen "Trubbel i paradiset". Den var inte speciellt bra men aja. Har iallafall tjockat mig med massa tjockismat och dricka. Så jag är helt tjock!

Tidigare idag så kom pappa hit och lämnade påskpresenter. Tack papi! Vi glömde dock ge honom någonting. Men han ska få det på måndag när vi kommer hem till honom. Sen drog vi till mormor och morfar på påskmiddag, det var mys.

Dagens outfit
Pannband med stenar på - Bik bok
Tunika - HM
Svarta tights - Gina tricot
Lockat hår.



Tänder nästan på mig själv idag HAHA..


Kommentarer
Postat av: emma

fanny håret var jättefint så ! är de med icurl :)?

2010-04-04 @ 13:05:40
Postat av: Anonym

Är tunikan vit? :)

2010-04-04 @ 22:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0