Once upon a dream

Kollade nyss statistiken och märkte att den hade skjutit i höjden och massa hade läst. Haha blev ganska chockad eftersom att bloggen uppdateras aldrig och dessutom är den nog sveriges mest ointressanta blogg..

Dagen startade med att jag fixade mig iordning och sen satt jag och åt frukost framför SATC. Idag är den dagen Fanny har sett allt med Sex and the city, båda filmerna och HELA serien. Kan utan tvivel säga att det är världens bästa tv-serie!! Men i alla fall så har jag varit i skolan hela dagen och sedan drog jag hem och pluggade för ovanlighetens skull. Sen drog jag till träningen och nu är jätte trött och sliten. Dessutom har jag antingen utvecklat värre astma eller så har jag lunginflammation .. FAN! Fast jag är ganska van vid lunginflammation eftersom jag redan har haft det 3 gånger innan...

Nu ska jag försöka plugga lite glosor och dricka lite Coca Cola Zero!
Love<3

This was my look today:





EGO PICZ AS ALWAYS! 
Jag älskar min söta pimpade dator och min döskallesjal som är 3 år gammal :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0