HISS & DISS


Två-i-en-ringar
JAG ÄLSKAR DOM! (För att fatta vad jag menar så kolla inlägget under). Tycker verkligen det är så sjukt snyggt med sånna och i för sig älskar jag alla sorters ringar haha. Men dessa är så fina och längtar tills jag kan köpa massor av nya två-i-en-ringar <3 hihi

Första Seriematchen på Torsdag
På torsdag ska jag officiellt spela min första match sen Partille cup och det är ett jävligt bra tag sedan. Dessutom har jag blivit junior och laget består av helt nya spelare så i början kommer vi inte ha något samspel alls. Men det ska bli så himla roligt att börja spela seriematcher igen, för jag har verkligen längtat!


HANDBOLL ÄR LIVET.



Skolfoto
Jag har nog aldrig varit snygg på ett endaste skolfoto och jag lär inte bli det på de kommande heller. Förra skolfotot var katastrof när jag stod och putade ut med min gosiga mage och såg allmänt jätte tjock. Trodde också att jag var fotomodell och gav "böja på nacken posen".  


Man kan tro att min mamma har tvångsmatat mig med choklad hela mitt liv och det har gjort mig till den lilla gris jag är idag.


Att allt gott ska vara onyttigt
Det finns inget gott som är nyttigt utan allt gott är oftast onyttigt. Det tycker jag verkligen inte om! Det enda som är gott och någolunda nyttigt är jordgubbar och det är det bästa som finns i hela världen! Den som vill göra mig på bra humör ska ge mig jordgubbar hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0