FÖRSVUNNA.

Läste precis angående de två försvinnandena i Göteborg och det är verkligen så himla hemskt! Jag bor i Göteborg och jag känner att jag vill hjälpa till med sökandet och försöka göra så att fler i Göteborgstrakterna och de utanför Göteborg håller sina ögon öppna!



Har du sett Elin Krantz ?Hon är försvunnen sedan lördags natt runt klockan 04.30. Hon försvann mellan Hjalmar Brantingsplatsen och Länsmansgården. Minsta lilla tips kan vara betydelsefullt!! Polisens tipstelefon: 114 14 eller Maria 0768-710793. ÄVEN SMÅ DETALJER ÄR BETYDELSEFULLA!!



Har nån sett rasmus johansson ,19 år, som försvann inatt vid stigcenter i backa (Göteborg) runt 23:30 fredagen den 24 september. han hade på sig mörk jeansshorta och mörka jeans.ring Mia på 0765504341. om ni inte sett honom håll ögonen öppna och ring så fort ni ser nått som stämmer in på beskrivningen.
 Polisens tipstelefon: 114 14 .ÄVEN SMÅ DETALJER ÄR BETYDELSEFULLA!!




Om någon läser detta och har sett dessa samma dag som försvinnandet så tycker jag ni ska höra av er till polisen eller deras anhöriga på direkten! HJÄLP TILL MED SÖKANDET !

Om du som har en blogg läser detta så tycker jag att du ska kopiera inlägget och lägga upp det på din blogg så fler kan hålla ögonen öppna och hjälpa till i letandet efter Elin och Rasmus.


Kommentarer
Postat av: Jummi

tack för att du sa det och har lagt upp den nu :).

Just nu känner jag mig ganska osäker att gå ut på stan nu :(

2010-09-27 @ 23:19:50
URL: http://jummijunior.blogg.se/
Postat av: Jummi

Elin är död :(<3

2010-09-29 @ 17:04:47
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0