LIKE ROCKSTARS

Just nu sitter jag i min fina rosa mjukisdräkt och bara gottar mig över att vi har lov. Dessutom är det så himla härligt med Halloween!

Men igår var vi i alla fall på fest med massa goa människor och det var galet nice. Sen efter att vi blev utslängda av en STOR 92:a så stack jag hem till Emma och sov. På morgonen vaknade vi av att Emmas söta systerbarn var gaaalna och dom var galet söta också! Sen chillade på det och åt godis och kollade Ronja Rövardotter. Sedan hämtade min mamma mig.

Nu har jag precis ätit och ska snart plugga lite tyska.. För om man går på polhem så måste man använda loven till att plugga <3


Några bilder från igår:


Josefine, Emma and Me


Jag var en fee.


Mina goa katter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0