SKÄGG OCH PALJETTER


Oj hemskare uppdatering får man leta efter!
Men har inte haft någon som helst lust att skriva för min fantasi är som bort blåst..
Idag har jag i alla fall varit i skolan men det var inte speciellt länge eftersom vi bara hade 2 lektioner.
Efter lektionerna så åkte jag, emma och agnes in till stan för att äta subway och kolla lite affärer.

Men nu sitter jag här som en jätte bebis och nästan gråter eftersom att min älskade paljettklänning på gina precis har kommit ut i butikerna och de kommer ta slut innan jag kommer till en butik! Jag känner mig helt ledsen över det för jag har väntat på den i evigheter... DEN ÄR SÅ FIN! Men imorgon så slutar jag jätte tidigt så jag ska bokstavligen SPRINGA till gina för att få min älskling <3

Men nu ska jag rensa och städa mitt rum inför mitt rumsbyte. HIHI mitt nya rum kommer bli mega fint och även SUPER rosa!

SKÄÄÄGGGG! Jag har nog hakat(?) upp mig på ordet.. men vad ska man göra när Nemo är kunglig!


Old pic from this summer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0