HISSAR OCH DISSAR

Oboy
Vad är bättre än oboy? Nä precis ingenting! Det är bättre än allt annat helt enkelt.. speciellt på oboyen som finns på botten hihi
10/10-10
Yes, idag är det den 10 oktober 2010 och jag tycker det är AMAZIING så att säga. Idag är en speciell dag och jag ska göra något speciellt och ovanligt. Fast jag har dock inte kommit på vad än, men det kommer! Om det är något roligt kommer det upp på bloggen annars så kommer det ingenting helt enkelt.
414 dagar kvar...
...tills jag fyller 18! Det är helt sjukt långt kvar och alla kommer kunna röja loss i ett helt år innan jag ens får komma in. Det är typ den fetaste dissen som kommer finnas på bloggen!
Ramlar alltid i trappor
Varför finns vanliga trappor? Kunde de inte haft rulltrappor i alla hus och överallt helt enkelt. Det hade varit så himla mycket bättre för då hade jag sluppit att ramla överallt och inte behöva ha blåmärken hela tiden.. Senaste gången jag ramlade i trappan var i torsdags när jag var på väg hem från skolan och sprang upp för trappan i lägenheten och ramlade. Dessutom slog jag nästan huvudet i tappsteget.. FATTAR NI VAD ONÖDIGT? Om det var rulltrappor överallt så skulle man slippa både att slå sig och att behöva bli helt trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0