fat girl på soffan

Nu sitter jag här helt super pigg och jag har nog på mig världshistoriens finaste nattlinne. Idag har jag jobbat för pappas jobb och tjänat lite småpengar som jag faktiskt tänkte köpa aktier för. Eftersom våran företagsekonomilärare sa till oss att det är en bra plan för att bli miljonär. Nu är det slut pratat om pengar, men dagen spenderades framför tv:n och jag har sett Grease, SATC och även The last song ännu en gång. Precis som förra gången så grät jag i mängder! Sen resten av tiden sov jag... HÄNDELSERIK DAG!

Aja har inte mycket mer att säga än god natt, för nu ska jag sätta på en film.
Love <3


En go bild på mig och emma innan idrotten förra veckan..
MÅSTE SÄGA ATT VI ÄR SNYGGAST I VÄÄRLDEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0