Jag vill jag vill jag vill

ÅH, jag vill verkligen åka på en språkresa. Dessutom skulle min pappa jätte gärna vilja skicka iväg mig. Haha låter som han inte vill ha mig hemma. Men det är så att han tycker att jag ska lära mig massa språk och speciellt bra engelska och spanska.

Jag vet inte vart jag vill åka eller när . De ställen jag helst vill åka till är Usa eller Australien. Usa är liksom coolt och Austalien har surfboys och landet verkar sjukt ballt. Dock tvingar min pappa mig att åka till spanien och bo hos hans spanska kompis familj. Han vill helt enkelt att jag ska spendera 2 veckor tillsammans med en familj som inte kan någon svenska eller engelska. Då kommer jag sitta där som ett handikapp och bara se dum ut. ALDRIG att jag ska åka ner dit själv! Detta måste tänkas igenom.

Men jag vill verkligen till Usa och Australien! Ska verkligen tjata på min pappa (a). HAHA låter som jag är daddys little girl men jag får la söka jobb för att få ihop moneeey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0