HACKAD

Usch usch usch vad jag är depp. Någon har hackat min hotmail/msn och facebook så jag är helt lost. Har inget att göra vid datorn och troligen kommer personen som har hackat att terrorisera mina kompisar och bara förstöra för mig. Hur kan man med och göra så? Asså förstår dom inte själva hur elakt det är. För där har jag alla mina vänner och kort på mig. Detta suger och jag orkar inte med datorn idag. För den påminner mig om att facebook är hackad och att JAG HATAR DEN SOM HAR GJORT DET!

Så den som har gjort det kan vara snäll och ge tillbaka mitt lösenord (a)


Om du ger tillbaka mitt söta lösenord till både MSN och Facebook så bjuder jag på donken! (a)


Kommentarer
Postat av: Batlouni

skriv bara ett mail till facebook o säg till dem att du har blivit hackad på både msn och facebook o be dem ge dig ett nytt lösenord och detsamma med msn..

2010-05-26 @ 16:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0