..

..

..skaparna av Ben & Jerry
Vem gillar inte den glassen liksom?! De räddar en från ett mental breakdown och från enormt sockersug. Som man brukar säga: "Det finns två män i mitt liv, Ben & Jerry". Så sant!

..IFK som har skapat IFK byxorna
När man är lat eller allmänt tjock, de hjäper för alla humör. Om det var ett par byxor jag skulle ha på mig hela mitt liv så skulle de vara dessa. Hejar inte på IFK, men med dessa byxorna och Tobias hysen så har de faktiskt lyckats. All heder till IFK!

..föräldrarna till polhems alla killar
Jag behöver inte ens förklara.

.. Gina tricot
HAHAHA asså detta är nog den mest humoristiska punkten. För alla som läser vet nog att typ 99,9% av alla mina kläder kommer därifrån och jag skojjar inte.. Gina is the shit liksom!

.. människor med torr humor
Stort tack till er! För ni är de enda som faktiskt skrattar åt mina skämt. Dock kommer jag aldrig erkänna att jag har dålig humor. FÖR DET HAR JAG INTE!

.. min spotifylista
Jag kan helt ärligt inte förstå hur ni kan leva utan den. Alla kallar mig hög/drogad, så jag skyller på min spotifylista. För den är riktigt beroendeframkallande. Bästa musiksmaken har jag (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0