kort mening med stor betydelse

Varför är det skillnad på att säga jag älskar dig och i love you?

Enligt mig känns det som att "jag älskar dig" betyder så himla mycket mer än "i love you". Känslan av ett "jag älskar dig" är så mycket underbarare än att höra när någon säger "i love you". När man säger "i love you" känns det inte lika seriöst och det är något man kan säga till nästan vilken person som helst. Även jag gör detta. Fast nu för tiden är många "jag älskar dig" tomma ord. Dock inte när jag säger dom, för jag menar det varje gång. Efter mycket svek har jag lärt mig att inte förbruka denna mening. Men de personer jag verkligen älskar får dock inte höra det tillräckligt ofta. Men jag älskar er och jag hoppas att ni vet de..



Kommentarer
Postat av: Agnes

Älskar dig min goding! (L)

2010-03-24 @ 21:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0