sunday.

Imorgon ska man tillbaka till helvetet, även kallat polhemsgymnasiet. Som alltid så sitter man här helt död och kollar på sina läxböcker som man knappt har öppnat. Istället sitter jag här och försöker komma på något att skriva, som ändå kommer bli helt ointressant.

Här kommer en "10 saker om mig":
1. 25% tysk och 25% norsk.
2. Dagdrömmer för mycket.
3. Jag är dålig på att visa känslor.
4. Jag är hemligt kär i darin.. schh..
5. Jag blir rädd när jag ska träffa nya människor.
6. Jag och mina kompisar har speciella kodnamn på killar. t.ex. bilf, purple pant, sk etc.
7. Kan inte kolla på P.S i love you. För jag gråter genom hela filmen!
8. Har haft en lägenhet i Barcelona. Eller rättare sagt min släkt har haft.
9. Jag är totalt tondöv och rytmlös.
10. Jag har sett "10 orsaker att hata dig" minst 25 gånger.


My hoes in schoool .<3


Mina bröder <3

Nu blir det att sova, goodnight!

Kommentarer
Postat av: Angsson

LOVE U FANNSSON (L)

2010-03-15 @ 17:03:51
Postat av: Emmsson

lovelovelove <3

2010-03-15 @ 18:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0