Jag har tråkigt.. låt mig.

Ditt utseende:
Hårfärg? Brunett eller nått haha
Längd? 166 i think.
Skostorlek? Storlek 38
Ålder? 93:a .. alltså 16

Kärlek:
Har du kille just nu? Naj de har jag inte.
Gillar du någon? Haha ne killar är typ svin i mina ögon just nu.
Vem? Okejdå.. Förlåt Taylor Launtner, jag vet du vill ha mig med haha.
Tillåter du din kille röra vid dig? Klaart.
Överallt? Hmm.. Aa beror på vem de är.. Taylor mm...
Har du haft sex? Ne hiihihih
Hur många har du haft sex med? Så många du vill ;) hhaha noll ..
Har du haft många förhållanden? Inga seriösa.

Smak & stil:
Vad har du på dig? Ingenting.. jag vet ni vill ha mig! okejdå.. pyjamas. 
Hur ser dina trosor ut? Björn Borg som alltid (y)
Har du någon BH? Haha ne jag har aldrig någon på mig. :$
Hur ser den ut just nu? Roooosa.
Hur beskriver du en fjortis? Skriker? Sminkkaka? Löshår? Sönderfärgat hår? En ögonfrans? typ så.
Hur beskriver du en pluggis? Smart, bra betyg och vill ha ett bra liv typ.

Bad days:
Har du varit full? Om mamma och pappa läser så nej. Men ska jag vara ärlig så ja.
Har du däckat? Faktiskt inte.
Har du haft sex på fyllan? Nej
Har du rökt? Nej. Det är inte bra eller fräscht.
Har du snusat? Euuuw.. Precis som att stoppa upp blommjord i munnen? är det gött lr?
Har du gjort något olagligt? Nope im a good girl !
Har du slagit någon ner till marken? Nej.. har blivit det själv dock! *host* gabbi *host*

Yes/No:
Är du allergisk mot något? Pollen..
Tror du på gud? Hmm.. jag tror på något iallafall.. kanske brad pitt? Gudomlig varelse..
Har du en bästis? Svårt att få riktiga bästisar. Men diana och gabbi ligger närmast <3
Är du vegitarian? Nej,HAHA.. kött is the shit!
Har du varit med om ett stort gräl? Njaa någon gång.

Antingen eller:
Mjölk/saft? Spelar fan ingen roll..
Ibumetin/alvedon? Ger samma effekt?
Katt/hund? Hööönd.. Gabbis katt har försökt att döda mig ett antal gånger..
Cykla/gå? Cykla = snabb död och skrapsår. Så gå.
Öl/vin? Bläää nada!
Kanin/hare? Hiih min kaninis.. FILEMON FÖRFAN! HAHA



snykka barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0