Hur ska jag ha det?

Det är alltid jag som tjatar att jag vill klippa mig. Beror speciellt på att jag inte har klippt mig på evigheter, det vill säga 1,5 år. Det är slitet och helt ojämt men jag gillar min nuvarande längd. Så jag är rädd att de ska klippa av allt så jag får jätte kort hår igen.

För förra gången så ville jag klippa mig som Nicole Richie (bild där nere). Så klippte han av allt mitt långa hår och det blev jätte kort och inte ett dugg likt bilden jag gav honom. Snacka om att jag surade över mitt korta hår i typ ett halvår. Dessutom så hade jag löshår och det såg helt förjävligt ut. Men nu har det äntligen växt ut igen! Men det blir bara tunnare och tunnare för att jag inte ens klipper topparna.. Grooose i know ! Men nu ska jag faktiskt klippa mig har jag bestämt.

Ska jag färga det? Ska jag klippa något speciellt? Eller ska jag bara klippa topparna och ha det exakt som innan?






Ska jag ha det: Mörkare brunt, Min vanliga färg eller Blondt?


Det var såhär jag ville klippa mig när allt blev helt fel haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0