HM

Nu har jag och mamma precis kollat klart HM katalogen och jag har beställt massa fint. Här är lite av det:


En oversizetröja med Rollingstonesmärket. Den kostar 149 kronor och jag tycker den är riktigt snygg. Speciellt när jag har börjat älska Rollingstones och andra gamla bands musik. Denna kommer lätt bli min favorittröja!


Behövde verkligen nya leggings om man säger så. Dessa kostar 99 kronor .


Hihi använder aldrig ringar egentligen. Men tänkte börja göra det hihi. Denna kostar 49,50.


En halsduk för 99 kronor.

och massa annat som jag faktiskt inte orkar lägga upp haha. För nu ska jag och mamma åka ut och handla innan resan imorgon.


Kommentarer
Postat av: :))

vart kan man köpa den ringen?=)) kan inte du tipsa om lite affärer som har accesoarer ,mest ringar o så??=))(affärer som finns här i gbg)

2010-08-08 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0