Godmorgon

Godmorgon allihopa.
Idag vaknade jag ganska sent och en så länge har jag inte gjort något. Men jag ska snart börja packa inför imorgon. För jag ska nämligen till norrland. Det ska bli skönt men samtidigt kommer jag sakna alla här hemma så himla mycket. För jag känner att jag inte har spenderat så himla mycket tid med alla. Men när jag kommer hem så ska det bli så himla kul. Men nu för tillfället är jag mest ledsen att jag inte är hemma när Emma kommer hem från sin språkresa i malta. Sen kommer jag inte träffa henne förrens skolan börjar typ. Det är ganska så segt.

Men nu ska jag blogga ett inlägg till och sen ska jag börja packa. För det är mycket man ska ha med sig och så lite tid man har på sig hehe..


Bild från förra Arlanda förra året när jag skulle hoppa på planet till Norrland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0