haha tråkig lista...

Oj bloggen har varit helt död..
Men det beror på att jag har varit hos pappa och där har jag inget internet.

Men idag är det sista dagen på året och det ska jag spendera tillsammans med massa goa människor. Hoppas 2011 blir mycket bättre än 2010.. fast det är kommer ju inte bli så svårt !

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Det var nog inget speciellt faktiskt :o
- Höll du några av dina nyårslöften?
Haha nej.. men 2011 års nyårslöften kommer bli helt jävla awesome!
- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej.
- Dog någon som stod dig nära?
Ah tyvärr..
- Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
Ett mer spännande sommarlov
- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Dagarna i St.Tropez <3
- Vad var din största framgång 2010?
Jag har vågat bjuda mer på mig själv
- Största misstagen?
Dom är många. Men för att lära sig något måste man alltid göra misstag.
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Några omgångar av förkylning.
- Bästa köpet?
Alla mina underbara klänningar <3
- Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat och helt onödiga saker
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina kompisar och överraskningar
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Daniel Adams-Ray  -  Gubben i lådan
Oskar Linnros   -  Från och med du
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag är alltid glad men jag kunde varit gladare.
- Vad önskar du att du gjort mer?
Solat och badat mer i somras och sen pluggat mer haha...
- Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit..
- Var du kär i år?
Haha nä kär är ett starkt ord
- Hur många förhållanden?
Inga
- Favoritprogram på tv?
DH, Scrubs, 2½ men, Cougar town och How i met your mother
- Bästa boken du läste i år?
Jag läser inte böcker.
- Något du önskade dig och fick?
En tv
- Något du önskade dig men inte fick?
Haha en ny dator..
- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag hade släktkalas och lite så. Inget speciellt hände utan bara det gamla vanliga.
- de bästa människorna du umgåts med?
Jag älskar alla mina vänner<3
- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Haha ah helt klart.
- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Tråkmåns..
- Vad fick dig att må bra?
vänner, familj och handboll
- Vem saknade du?
jag har inte lätt att sakna människor..
- De bästa nya människorna du träffade?
Hmm det finns många.
- Årets sötaste?
 Jake Harper<3 HAHAHA
- Årets största kärlek?
Daniel Adams-Ray, är verkligen kärlek <3
- Årets bästa?
Partillecup <3 som alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0